Wednesday, June 26, 2013

Kurus secara semulajadi

Wanita diluar sana,.pastinya ingin kurus...bile kurus pasti orang lain tertanya2 kenapa lepas bersalin badan tak naik?...perlu ke kalu tak makan nasi, lansung....oh TIDAK..memadai mencuba set kurus shaklee yang ramuannya secara semulajadi tanpa bahan kimia,..In syaa allah pasti kurus jika konsisten dengan pengambilan vitamin shaklee ni dan perlu juga melakukan senaman.Bagi ibu yang mempunyai anak yang berderet,..hihih kompem 'senaman' hari2,..dr pagi tk renti2 buat kerja kn,...Soal makan perlu kawal juga dari segi pengmabilan yang memudaratkan kesihatan..

Set Kurus Shaklee

Bertindak mealui 3 cara :
  1. Detox
  2. Bakar atau pecahkan lemak
  3. Bina otot dan tingkatkan metabolisma

Detox
  • Herblax - kombinasi dari tumbuhan herba yang terkenal secara tradisional membantu masalah tidak hadam dan pergerakan usus yang tidak sihat. Diperlukan untuk detox iaitu untuk membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru la badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. 
  • Alfafa -  bertindak sebagai fiber yang membawa keluar lemak-lemak yang sudah dipecahkan oleh Lecithin dan Omega
Bakar atau pecahkan lemak
  • Lecithin - diekstrak dari soya tanpa penggunaan bahan pewarna, pemanis atau pengawet. Membantu proses memecahkan lemak dalam tubuh. 
  • Omega Guard - membantu proses memecahkan lemak dan membantu mengawal selera makan
Membina otot dan tingkatkan metabolisma
  • Cinch Shake - didatangkan dalam perasa coklat, vanilla dan cafe latte. Protein soya membantu rasa kenyang, meningkatkan metabolisme badan serta mengandungi Leucine untuk membantu mengekalkan otot semasa proses penurunan berat badan, supaya badan anda tak menggeleber setelah berat badan turun nanti. 
  • ESP - sumber protein, mempunyai Indeks Glisemik yang rendah yang membantu dalam proses mengurangkan berat badan

Pilihan ditangan anda,.. dari yang budget sehinggalah yang advance..

HERBLAX + ALFALFA +LECITHIN

HERBLAX + ALFALFA +LECITHIN +OMEGA GUARD

HERBLAX + ALFALFA +LECITHIN +OMEGA GUARD +ESP + CINCH


Jika berminat boleh hubungi saya 013-4665785 (SMS/Whatsupp) atau emelkan pada salma_faudzi@yahoo.com.. Sahabat2 jangan lupa untuk LIKE fanpage saya The Best Supplements

No comments:

Post a Comment