Tuesday, November 19, 2013

Cara menyembuhkan kencing manis dengan VIVIX

Assalamualaikum sahabat2 diluar sana,..pastikan semua telah selesai menunaikan solat Zohor ye,..itu KEWAJIPAN kita yg utama...okla,..nak share tentang cara menyembuhkan penyakit kencing manis,.. ramai yg tercari2 macam mane nak turunkan paras gula yg makin mendadak naiknye,..yg penting CARA PEMAKANAN seharian kita,..JANGAN ambil mudah ye sahabat2ku...Mungkin kita dah ikhtiar bermacam2 untuk hilangkan kencing manis nih,..apa orang suh buat kita cube,..tp tiada hasilnya,..

SHAKLEE ada menghasilkan ramuan yg terbaik secara semulajadi untuk menubati penyakit diabetes ni atau lebih mesra kita kata kencing manis..VIVIX SHAKLEE..VIVIX SHAKLEE..VIVIX SHAKLEE..


Namanya pun dah hebat,..pasti khasiatnye pon luar biasa,..Secara jelasnya,..VIVIX ini merupakan supplemen anti penuaan terbaik di dunia  minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Ia mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. 

Apa POLIFENOL ??
Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Vivix cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA...

Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.


Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Ape kaitan nak sembuh kencing manis,..tertanya2,..

 'Resveretrol (antioksidan yang sangat berkesan yang dihasilkan oleh tumbuhan) mampu  melawan diabetes,kanser, mampua baiki masalah jantung, baiki sel badan,anti aging mampu memberi kesihatan yang menyeluruh'


013-4665785 (Salma)..Hubungi saya ye untuk dapatkan produk ini..

No comments:

Post a Comment