Monday, July 4, 2011

Breastflow BPA Free..

Sangat kelakar,..pada Sabtu lepas aku ,suami dan Amin p la kenduri member kolej aku kt Ampang Jaya,..dok pusing2 tk jumpe2,..agak penin map nye,..lama2 dh agak bosan,..en hubby ternmpk pasaraya Manjaku,..trus cari parking kete tau,..umi ni bile dh msk kedai yg begitu,..haha,..mmg tk hingat anak dan laki,..Amin duk diam2 dgn walid ye,..umi nk explore kodai ni,..
Dengan muke yg excited,..aku terjumpa botl susu ni yg aku cari2,..iaitu brand The First Years Breastflow. Tgk rege okla,..RM59.90 bagi 3 botol yg 5oz...pe lg,..trus pgl hubby,..then hubby kata blhla beli,..aku pon beli lah,...
Aku suke botol ni sbb pe tau,.. ce tgk ni..
tgl 2 botol,...dh resmi 1 botol,..kes tk sabo le ni..


comelkan?perasan tk cm de 2puting dlm botol tu?


ni die,..belah kanan tu penyokong untuk aliran susu agar anak tk mudah tersedak. kiri tu lak puting botol biasala cume bentuknye ala2 breast kn,soft sgt...bg anak kite selesa kn,...


pastu penutup botol susu ni leh dilekatkan kat bhgn bwh botol susu tu. jdnye, penutup tak kan mudah hilangla..

mule2 tu cm tk ykin gk tau nk bg Amin gune botol ni,..tp pas beli tu basuh2,..trus testing,..
alhamdulillah,..mau pon Amin hisap,..mcm menyusu kt umi lak,...hihi,..Amin suke yer,..

Umi suke sgt,..kt pengasuh pon Amin minum pon tk byk sgt dh,..kalu tk,..asyik minum je,..smpi kembung perot,..biasa Amin nk tido,..mulutnye nk kt Umi je,..skung tk riso,..dh de btl ni,..senangla tido ye sayang,..

No comments:

Post a Comment