Wednesday, June 15, 2011

My luvly hubby…..

Fadhli safuan b. ahmad fadzil,…atau lbh dikenali chewan,…suami tercintaku,….aku knl die bkn di sekolah bkn di zaman kolej bkn di tmpt koje dan bkn2la,..aku di knl kn oleh sahabat baik ku,Nor Hidayah Abd Hamid yg pada kala itu kire deme ni adk abg angkt la kn,…nsb tk terangkat,.kalu tk,…
melepas aku…

Ni orgnye,..de org kata kami ni dh rope adk brdk,…sama ke wajah kami????teman tk kesahla,…

Ok2,..cite td ye,..asalnye aku sj suke2 suh member aku ni cr kn sum1 tuk aku kn,..trus die suh aku try dgn mamat ni,….

 
. .tang nyerongeh ,..aku tak thn tu,…

Malu2 gk la kn,…poyo je aku rasa time tu…sengal pn de..ntah cm ne try berkwn,..cm serasi,…pe lg,…kami truskn smpi la decide nk tunang pas bkwn 2thn,..cm tk caye time tu,…ikatla ptunangan selama sthn jer ok,..(jgn lelama,bhya..)
Pastu tanggal 30 April 2011 sah la aku jd zaujah che wan ni,….perghhh,…rasa dlm mimpi tau dh jd bini org,…sonok sgt dh de suami yg mane diela pelindung kaum2 wanita kn,…

Rasa nk nangeh saat si suami kucup dahi aku ms  ni hepy sgt,….
 
Semoga hubungan yg terjalin dengn restu kedua kuarga akn kekal bahagia ke ank cucu dan hga akhr hyt …insyaallah,…

No comments:

Post a Comment