Monday, June 20, 2011

Pam MODU kesayangan Umi,....

Hampir 2 minggu selapas masuk keje,..br berjaya buat stok,...tu pon gunekan kaedah marmet (perah gune tangan k) yang mane cekgu aku, Pn Nur Ashikin Sis ,(sekantor dengan die)......tp aku agak pntla dan maybe tk mahir lg,...jd nye aku mta izin suami tuk beli pam letrik,..2,3 kali pk tau,..al maklumlah mhl kn,...tp setelah memikirkan byk faedah nye dan leh pakai lama,..aku n suami decide p sarakids Shah Alam pada 21 mei 2011 semata2 tuk beli pam MODU ku ini,... 


Aku beli brand ni hasil dari nasihat Pn Nurul Ashikin dan Pn Nur Ashikin (2 orang yang berlainan ye)


yg ni aku dengan Pn Nur Ashikin yer,..

yg ni lak Pn Nurul Ashikin yer,..

pe pun,...thanks my hubby spend duit tuk pam ni,..
akan aku gunekan sebaik mungkin,...

No comments:

Post a Comment