Monday, June 27, 2011

Program hujung minggu,...fuhh, penatnye,..

25 Jun 2011 hari sabtu,...sahlah salah seorang sahabat baikku Noradilah (Aby) menjadi isteri orang,...tak disangka2 Aby dh kawin,..dulu ktorg cm kanak2 je,.. nila sahabat baik,..housemate zaman kolej,..
kawan stdy di kelas,..

Hehe,..alhamdulillah dpt grade sama2...


 nila die Aby semasa hari persandingan nye,..cantik la,..nmpk ayu gitu,... gambo lakinye tk de yer,..


Pas p kenduri Aby,..kami pon p singgahla ke Sarakids Shah Alam,.. dok p beli mom cooler set untuk kawan opis,..die pesan,..alhamdulillah ade,..dalam masa sama,..aku nk try minum ESP (Energizing Soy Protein) tuk tambah susu, pekatkan susu supaya lebih berkrim..yummy!! belila setelah hubby izinkan. ni cume usaha kan,..ape pon jgn lupe minum ayo 3L sehari k,.. Dan tak disangka2,..dpt jumpe Kaunselor Laktasi terkenal dgn biz nye di Sarakids tu..Farah Farhan,..

Hihi,..sonok dpt jumpe kak Farah,..slim je orgnye,..even dh 3 org ank,.. cayala kak Farah,...
dapatla sembang ,..dptkn info dlm 5min,..masing2 sibuk,..kak Farah de kelas time tu dan aku perlu bergegas ke Tj Malim,.. 

"Kak Farah gtau,..bg pengguna pam MODU,.. keserasian gune pam MODU dirasai selepas 2 minggu ok,..so,..kalu awal2 gune mcm tk best,..truskan jugak tau ye,.."

then pulangla ke Tj Malim nak kejo program mlm tu lak iaitu Makan malam Pusat Kokurikulum,..(opis laki aku)
Majlis start kul 8.30 lebih kurang,.. antara aktiviti nye main 3suku kata la,..main puzzle la, cabutan bertuah dan makan2,..gambo2 tk sempat nk ambik coz aku pgg ank,..laki aku jd mc,..huhu.so far bestla,..

Soknye lak,..ahad kn,..kul 10.30 gerak p Rawang lak,..laki aku de miting dgn group Ikram sana,..bawak aku dan Amin gak,..haha,..jalan jer,.. dan petangnye di Tj Malim lg,..Program Aulad,...jom ke next post,..

No comments:

Post a Comment