Monday, June 20, 2011

Susu Al Amin,..

Alhamdulillah,...dah 4 bulan anakku kini,...umi tekad akan susukan al amin ni smpi 2thn,..insyaallah,...umi mta maaf sayang sbb b4 dis umi cmprkn dgn formula,,,umi tk cukup ilmu ms tu,...lansung tk de persediaan tuk susukan amin secara exclusive kn,,...disaat 2bln ,..aku cmprkn dgn susu formula ni,..aduihh,..


Nyesal pon ade,..tp tk pela,..aku cepat tersedar dr kesilapan ni,...
dlm 2 bln stgh,..aku tukar lak susu anmum ni,..

suami aku pon terime jela yang aku nk bg susu2 formula ni,..,wlupon benonye hubby aku pn support suh bg susu badan,..maaf ye sayang,...

Aku ingat mmg tk cukup susu,..ropenye setelah byk aku bace sana sini,..susu ibu tu sentiasa cukup untuk anak yg dilahirkan,...uwaaaa,...sedihnye,...sian nye anak umi ni,...awal2 lg umi dh bg susu lain ye,..

dengan izin Allah,..sahabat2 di pejabatku yg juge br melahirkn chya mata pertama gk turut bg susu badan,..dgn nasihat diorg dan semangat dlm hati ni,..tk lupe jgk dr suami,...aku beralih kepada susu badan,...
taraaa,....


Cam tak caye byk gk lak susu aku ni,...alhamdulillah,..kalu niat tu btl,..mmg Allah akn tolong kn,...
sume ni untuk mujahid umi walid ni,..Fathurrahman Al Amin,....

No comments:

Post a Comment